Politica de Livrare 

  • Oferim Livrare Gratuita prin curier rapid la comenzi peste 350 lei.
  • Livrarea comenzilor cu un total sub 350 lei se vor taxa cu 19 lei.
  • Timpul de livrare este de aproximativ 1-3 zile lucratoare, de la confirmarea comenzii.
  • Mai multe detalii privind transportul produselor le poți găsi în politica noastră de livrare. (tarife valabile pentru teritoriul Romaniei)


Timpul de livrare estimat este de 1 - 3 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii. În prea puținele cazuri curierul poate să întarzie câteva zile în perioadele supraaglomerate din timpul anului, cum ar fi: “Black Friday”, perioada Craciunului ori alte sărbatori.   
     

Livrăm prin Curier Rapid pe tot teritoriul României. Și atât noi cât și compania de curierat facem eforturi mari ca să livrăm comenzile la timp și în deplină siguranță clienților noștri.

Alte informații privind livrarea comenzilor:

  • În ziua primirii coletului, curierul vă va contacta prin telefon (SMS), pentru a vă comunica intervalul orar în care se va face livrarea.
  • Comenzile plasate Sâmbăta și Duminica cât și în decursul sărbatorilor legale vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.
  • În cazul daunelor vizibile ale coletului, va rugăm să refuzați livrarea și să formulați imediat, clar si detaliat toate detaliile cu privire la deteriorarea constatată. Aceste detalii trebuie scrise de catre cumparator sau destinatarul comenzii pe bonul de livrare al curierului. După care noi vom lua o decizie în ceea ce privește trimiterea unui nou produs, cât mai rapid catre dvs.
  • Întârzierea comenzii: in aceste situații, care nu se limitează la cele menționate mai sus, livrarea produselor se va efectua într-un termen de maxim 30 zile lucrătoare. 
  • Pentru a sesiza o reclamație în legatură cu livrarea produselor privind curierul cu care colaborăm, contactați-ne la contact@beautyko.ro sau la 0727189621.
  • BEAUTYKO ONLINE SRL nu își asumă responsabilitatea pentru prejudicii cauzate de întârzieri în livrarea comenzilor din cauza unor factori externi precum: condiții meteo deosebite, greve, accidente rutiere, manifestări de stradă, caderi de copaci, stanci, ninsori abundente sau alte conditii meteorologice nefavorabile bunei desfasurari cat si alte situații speciale ce ar putea împiedica livrarea la timp a comenzii. Notă legală: Diferendele ce nu pot fi solutionate pe cale amiabila le vom prezenta spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania.

 

Observație: în cazul în care curierul nu gasește pe nimeni la destinație si nu reusește să predea coletul, va mai incerca odata mai tarziu in caz contrar comanda se va întoarce la punctul nostru de lucru. Iar datorita acestui fapt pentru a încerca o alta expediere catre dvs., destinatarul se obligă să platească în avans noua comandă.



                                     Modificarea sau anularea comenzii

Dacă te-ai razgandit în privința comenzii și dorești un alt produs sau dorești să anulezi comanda, te rugăm să ne dai repede de știre.



                                             Informații despre plată 

Cum platesc?

  • Prin optiunea Ramburs, plătești contravaloarea produselor direct curierului în momentul livrării. 

    sau


  • Plata securizata online cu cardul prin NETOPIA sau prin SHOPIFY PAYMENTS.